lunes, 9 de junio de 2008

MATES,VOLUNTAD,IDEOLOGÍA

Les matemàtiques, la voluntat i les ideologies. Un cocktail realment "explosiu".
Sense les ciències matemàtiques és impossible arribar a no-res, sense la voluntat pués moltes vegades hem vist que les matemàtiques fan doblegar el genoll a les voluntats personals i així ha anat tot, i la ideologia és un tema de major sensibilitat.
L'opinió evidentment és lliure, però el que si està clar és que voluntat hem posat, humilitat també, i capacitat de diàleg sens dubte.

Una de les meves principals prioritats en el moment d'obtenir l'acta de regidor, va ser, acostar el Partit Popular als ciutadans i demostrar que podem aportar moltes i molt importants coses per a "La Torre".

Durant aquest any crec que he pogut aconseguir en la mesura del possible, el que se'ns vegi com un partit que aposta per la ciutat i que adquireix un compromís de treball amb els seus ciutadans.
Així en la campanya electoral, la nostra frase era treballem per tu, vam treballar per la torre, aquesta ha estat la meva màxima, encertada o desacertadament, però ganes, il·lusió se li han posat

En aquests moments que vivim d'incertesa, vam seguir en la nostra línia de diàleg, consens i de treball, i així continuarem des de l'oposició o des del govern, però la meva capacitat d'esforç personal i professional, està garantida.

Jo li he comentat a persones properes a mi, que la satisfacció més gran d'aquest primer any que duc com regidor, és que gent que no conèixes, et pari pel carrer, m'animi, m'expliquin problemes i puguis fer o intentar fer una mica per ells, notar aquesta cecanía representant al Partit Popular em fa doblement feliç, lògicament parlem de la dificultat que això comporta.

Des d'aquí agrair les paraules que el meu company Lluís Suñe, em dedica en el seu blog, el sap que l'afecte és mutu, que comprenc el tema ideològic, que em cabreja profundament també, i que l'única cosa que realment ens importa és que la gestió final sigui l'encertada per a Torredembarra.

Salut

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Mates+ voluntad+ideología= A no hay nada que hacer...o lo que es lo mismo, el pueblo a seguir jodido y sin rumbo. besitos en la frente

Anónimo dijo...

Jose, blanco i en botella=leche