lunes, 12 de noviembre de 2007

DON JUAN CARLOS vs CHAVEZ


Lo presento como un combate por eso el título. Pués después de que a primera hora de la mañana lo viera en TV y no saliera de mi asombro, después ya más conscientemente pues me quedé como vulgarmente si dice flipando. Pero ya no por la actitud del monarca que imagino que se le hincharon los bemoles de ver como el gorila rojo dale que te pego y dale que te pego insultando a los Españoles tanto al anterior y legitimo presidente Aznar como a los empresarios, y mientras ZP defendiendo a Aznar pero de una morma horchatera que claro el gorila rojo se crece se crece hasta que el monarca salta con "Te quieres callar".. increible pero cierto. La Bachelet con su discurso vacío y sin atajar el tema por miedo al Venezolano.. y después el Sandinista que si empezamos con su biografía no acabamos.

Todo este incidente indudablemente viene de alimentar a estos regímenes totalitarios y que sólo quieren perpetuarse en el cargo y obtener réditos que todos ya sabemos cuales son.

Y por cierto el Moratinos ese mas vale que se largue ya, y el careto de la Trini Jiménez también ayss ayss que representantes tenemos.

Esta claro que recibir lecciones de aquellos que tienen que callar hay... que .........

13 comentarios:

Anónimo dijo...

Por cierto,explicame de que va,la historieta del alcalde de Bara.
Cuidadin, que hasta ahora, vas BIEN,no la CAGEMOS,que TODO,se sabe.
(puedo ser mucho, más explicito,no hace falta,no?)

Tertulià dijo...

No sóc un gran seguidor de cap dels dos: del primer perquè sóc un republicà convençut; i del segon perquè no m’agrada gens ni mica ni la seva forma d’actuar, ni la seva forma de governar el seu país.

Anónimo dijo...

Desde mi humilde posición, un 10 para el Rey, y un 10 para Zapatero. Para el Presidente del Gobierno ,por no perder la compostura comportándose con una educación exquisita y manteniendo la calma cuando la situación estaba al rojo vivo, y una felicitación para el Rey, pues no debemos olvidar que además de Rey, es persona.
Ambos defendieron a todos y cada uno de los españoles.

José Oviedo dijo...

Respecto al anónimo que dice algo de una historieta del alcalde de Bara, imagino que te refieres a mi compañero, no se nada de historietas solo se que por motivos que explico en los medios de comunicación planteó con el PSC una moción de censura, solo se hasta ahí y que estoy seguro realizará una buena labor.

Y al otro anónimo, un 10 yo no le doy a ZP y no por ser del PP que conste, está muy bien no perder la compostura pero tampoco hace falta hablar del sexo de los angeles y tal y tal dejémoslo en un 7 que ya está bien

Anónimo dijo...

Estupefactes vam assistir a aquesta sortida de to del nostre imposat monarca. Si no teniem prou amb les seves polèmiques visites a Ceuta i Melilla, ara carrega contra uns presidents elegits democràticament pel seu poble, ens agradi o no ens agradi. Crec que no som qui per jutjar les seves democràcies. Molt poca cosa podem exportar respecte a la nostra tant defensada, per alguns, i vergonyosa, per altres, transició. En tot cas, hauríem d’aprendre molt de la transició Argentina, i reconeixer i acceptar els nostres errors. Que el monarca faci callar a un president electe és un acte vergonyòs, més propi d’una xiquillada que del “representant” d’un estat. Al seu càrrec no consta aquest tipus d’intervencions, més pròpies d’uns caps d’estat escollits democràticament que no del de la figura d’un monarca més pròpia del segle XVI.

tafaner dijo...

Un rei emprenyat com mai per un energúmen populista amb aspiracions monàrquiques no es va poder aguantar la seva ira davant d'un xàfec d'acusacions que precisament no eren encertades.
Joan Carles I, rei des de fa uns quants anys per no dir 33, va demostrar en públic per primera vegada la seva mala llet.
I no va ser en va. Ha estat el primer cap d'estat que s'ha enfrontat en un cara a cara amb el populista i demagog Hugo Chavez, el famós president de Veneçuela. Aquest acusava al rei d'unes calúmnies que no tenien sentit en el nostre estat, ja que demostrava que el senyor Chavez és un ignorant perquè creu que el rei és el nostre amo, com ho és ell a Veneçuela. Demostra la seva desconeixença del que significa divisió de poders i per tant, del que significa democràcia. Va confondre els poders del rei amb els del president del govern, o més ben dit, va confondre el rei pel president de la República Francesa. Com es pot ser tant limitat?

Anónimo dijo...

Què bé han estat Zapatero i el Rei, poli bueno i poli malo, davant de l'impresentable de Chávez, que més que un polític sembla un pallasso internacional! Si no hi ha ni les formes ni el respecte que una trobada d'aquestes característiques -l'existència de la qual no entenc- requereix, marxi a casa, senyor Chávez, a seguir buscant mètodes per allunyar els pobles llatinoamericans de la seva anhelada llibertat.

Anónimo dijo...

Segur que som molts els que estem d'acord en que el president Aznar és un feixista i que ens va dur a una guerra injustificada a l' Irak de la mà dels EUA i del Regne Unit, però és part del passat d' Espanya, no era tema del debat i com bé va dir en ZP (alguna cosa fa bé!) el va triar el poble espanyol (els de sentiment i els que ho som per força)

José Oviedo dijo...

Pep calificar a Aznar de feixiste hem fa molta gràcia, és la demagògia habitual, crec que la paraula feixiste s'utilitza bastant incorrectament per moltíssima gent.
Ara be tenint en compte que quan li dieu a Aznar feixiste suposo que es per portarnos a una guerra i tal i tal com Felipe Gonzalez.

Hem fa gràcia que diem feixiste a modus d'insult i si li diem a algú ets un comunista sembla catxondo no? pues son igual el dos..

Anónimo dijo...

Be? el Rei; perque? ha aconseguit sortir als medis? en parlem tots avui?
Oviedo: el que es important es que en parlin encara que sigui be?

Anónimo dijo...

Fa tanta pena aquest cort d'aduladors que alaven la gran defensa d'Espanya que fa el rei, quan l'únic que fa es fotre un crit xavacà i desentonant amb càrrec i lloc, semblant un xulo de putes de barri baix

Anónimo dijo...

Que un fascista como Hugo Chávez llame fascista a Aznar, deberíamos considerarlo como un honor para nuestro ex presidente. Que Zapatero lo defienda tampoco debe preocuparnos. No creo que la Fernández de la Vega o Blanco o el propio Zapatero tarden muchas horas en utilizar el episodio contra Aznar, acusándole de ingratitud por sus manifestaciones pasadas o futuras sobre el actual jefe del gobierno.

rafael dijo...

Un 12 para el monarca y otro doce para Aznar en el tema de la pela.. en otros temas un suspenso.
los socialistas nos arrastraran a la ruina. besitos