lunes, 8 de octubre de 2007

PRESENTADO RUEGO BANDERA ESPAÑOLA 12 DE OCTUBRE


He presentado en el registro del ayuntamiento así como entregado al secretario del alcalde, un ruego que no moción para que el día 12 de Octubre se convoque un acto cívico para la izada de la bandera Española en el consistorio.

Ahora saltarán voces de eres un "provocador, intransigente, etc..etc.." pero nada más lejos de la realidad, si a mi no me molesta en absoluto es mas considero que es totalmente normal, que ondee la bandera catalana que representa mi estado autonómico y en donde he nacido, porque ha de molestar a algunos el que se ponga la bandera española, la de la comunidad europea y la de Torredembarra que problema hay?

Veremos por donde salen y si tendremos que hacer una moción para que nos retratemos todos.

Yo estoy por la diversidad pero que los demás tambien.

14 comentarios:

Anónimo dijo...

Que ens esta passant?, com es possible que estem assolint aquestes cotes d’estupidesa tant elevades, que ens hem begut l’enteniment?.

Anónimo dijo...

Els populars aprofitaran el dia de la hispanitat (festa del país veí) per repartir fulls de propaganda separatista on s´hi podrà llegir “nuestra casa, nuestra nación, nuestra gente. Somos España”.Des de la generalitat crec que s´hauria d´ aplaudir la valentia del partit popular i animar-los a que continuïn demanant la separació d’Espanya de Catalunya.

Anónimo dijo...

Por lo visto el PP y sus cachorros, llevan su paranoia nacional-patriótica hasta niveles surrealistas, en un principio querían llevar la rojigualda a lugares donde no estuviera, pero ahora la llevan incluso en aquellos donde lleva años ondeando.
Los dirigentes del PP y sus "criadillas" deberían dejar de comportarse como sastres a domicilio y tratar de preocuparse por los problemas reales de la gente.

José Oviedo dijo...

Al último anónimo, felicitarlo por sus grandes argumentos, "cachorros" jaja aunque un poco trasnochados. Ya nos preocupamos de los problemas de la gente aunque a vd le duela, sabemos hacerlo y lo hemos demostrado, pero también nos preocupamos de otros valores que parece ser que algunos NO.

Saludos cordiales

rafael dijo...

Jose, lo que tienes que pedir, es: Que los mastil que soportan las banderas, los hagan de una altura muy considerable, para que nadie llegue..No ves que hay rebelion de mecheros? Luego si te dejan poner la bandera, almenos que este segura, tienes que ir pasito a pasito.. no corras. besitos y no te cabrees

Francesc Mercadé dijo...

L’abat Escarré va dir en la una famosa entrevista al diari "Le Monde", sentint-se profundament estafat en relació a aquest procés de construcció comuna d'Espanya: “Som espanyols, no castellans!”. Si Castella, però, avui monopolitza la idea d’Espanya i n’exclou les altres cultures, el suposat pacte fundacional implícit entre iguals es trenca.
Amic Oviedo, et recomano la detinguda lectura de l'article`Refer o desfer Espanya´de Ramon Tremosa, professor d'Economia a la Universitat de Barcelona que reprodueixo al meu bloc.
Excusa'm la meva no assistència a l'acte que proposes, no per polèmic que ho és, sinò per que el dia 12 seré a Madrid per a poder copsar l'ambient de primera mà.

Anónimo dijo...

Muy bien Jose, muy bien, es un acto de democracia cívica, las 4 banderas: Europea,española,catalana y Torrenca.

Y a quien le moleste que coma buen lechazito y riberita de duero, que creo que el cordero de aquí está duro como una piedra, y los penedés y prioratos, enólogamente hablando son un poco fuertes.

Viva España i Visca Catalunya, Ah por cierto soy CATALÁ I ESPAÑOL, y esos ón mis sentimeintos, y ni tú independentista, o separatista o yo que sé, NO ME LO PODRÁS ARREBATAR NUNCA.

Anónimo dijo...

Estic d'acord, és un gest de democrácia total, ah per cert recomano la lectura del militar español, Francesc Maciá soy español, soc catalá.

José Oviedo dijo...

A ver contestando uno por uno.

Fantasma...como siempre muy agudo. Los mástiles están a la altura reglamentaria joder a ver si vamos a tener que poner el mastil del juan sebastian elcano, y que se guarden los mecheros para los conciertos de alejandro sanz o Els pets..

Y Francesc llegire el article,però també et dic que no hem faran cas i diran que per no crear enfrentaments i tal i qual sensibilitat no es farà cap acte però jo ja lo he presentat amb tota la sensibilitat i el meu dret.

Salutacions, i que vagi molt be per la capital del teu pais. jeje

Anónimo dijo...

La tarea que enfrentan los devotos de la no violencia es muy difícil, pero ninguna dificultad puede abatir a los hombres que tienen fe en su misión.

Tertulià dijo...

"Jo no torejo sota cap bandera". José Tomás ha denunciat que hi ha gent que l'ha volgut utilitzar políticament per lluitar contra el nacionalisme.
Us haig de dir que el nom José Tomás no em deia res, vull dir que no el conec, probablement perquè no segueixo el món del toros, però m'ha cridat l'atenció el títol de la notícia, i sobretot el subtítol. És allò de posar en un mateix sac els toros, les banderes, els defensors dels animals, els defensors de les tradicions... però sobretot la utilització mesquina dels símbols.
No entraré a fer valoracions sobre el món dels toros, sinó que es tracta d'una excusa per parlar de les manipulacions, i concret de les manipulacions dels símbols. Precisament ara que està de moda la crema de fotografies dels monarques espanyols, o la tasca del defensor del poble espanyol per aconseguir que es pengi la bandera espanyola en alguns ajuntaments catalans.
No vull menystenir els símbols ja que no representen el mateix per a tothom, però precisament per això no s'hauria de donar tanta importància. És més català aquell que porta el burro enganxat al cotxe? És més patriota espanyol aquell que porta la bandera espanyola preconstitucional? Importa la mida de la bandera? No tothom viu amb la mateixa passió els seus sentiments, ni tampoc tothom se sent mogut pels símbols, però això no els fa menys persones.
Qui utilitza els símbols? els defensors o els detractors? El 12 d'octubre és la Festa del Pilar, però també és la Festa de la Hispanidad. És un símbol? no sé si d'entrada es podia considerar un símbol, però sí que hi ha qui ho ha utilitzat i segueix utilitzant. Qui són? Els defensors de la Hispanitat i la raça? Els nacionalistes de la perifèria?
Anar contra els toros és ser més català? ho barregem tot? Els catalans ens hem de decantar pel burro? Sincerament crec que si ens deixem portar massa pels símbols farà que ens distanciem de la realitat, i arribem a oblidar el per què dels nostres actes.
I acabo amb una frase de José Tomás: "Jo no surto a la plaça a morir, però si sé que haig de morir preferiria en una plaça de toros que no pas en un cotxe".

tafaner dijo...

Un camacuc, ruc i caduc,
troba un samaruc, poruc i festuc.
I el camacuc amb retruc
li digué al samaruc:
amb aquest aixopluc no puc
agafar el trabuc del duc.

Anónimo dijo...

Estais equivocados,Jose Oviedo NO es HULK, es The Rock, y como se le hinchen las narices,vais a ver, su discurso conciliador y pacificador.

Es La Roca y èsta no tiene musgo, para los que le han dicho el alternativo verde y rojo, pues Jose de rojo ni hablar, es demócrata y tolerante.

Anónimo dijo...

OLE, OLE y OLE.
Si señor si a mi no me molesta para nada que en el Ayuntamiento de Torredembarra ondee la bandera Catalana, porque no puede ondear la ESPAÑOLA, el mismo derecho y respeto tenemos los demás. Nunca me he quejado ni me quejaré de que la gente celebre el 11 de septiembre, porque no puedo celebrar yo con toda libertad el 12 de octubre.