lunes, 5 de octubre de 2009

SOBRAN LAS PALABRAS


Aunque sea gracioso, el significado no es nada divertido ni gratificante....y encima nos ponen como el último país desarrollado en salir de la crisis.
Creo que la broma ya es muy pesada.

2 comentarios:

Sirera dijo...

“Este partido es una mierda”
Aquí tens un fragment del discurs que va fer en Daniel Sirera en el 12 Congres del PPC,
“Queridos amigos, antes de irme quiero pediros un favor. Quiero que dejemos atrás los enfrentamientos, las luchas cainitas, los corrillos, las familias, las puertas cerradas de los despachos o los despachos vacíos, el quitate tú para ponerme yo o para poner a otro.
Debemos pensar en construir, no en destruir.Debemos pensar en lo que queremos y no en lo que no queremos.Debemos pensar en lo mejor para el partido y no en lo que es mejor para cada uno de nosotros.”

Si voleu fer una ullada al discurs integre, el trobareu aquí:
http://danielsirera.blog.com.es/2008/07/06/discurso-de-daniel-sirera-en-el-12-congr-4409255/
Ha passat un any des d’aquell discurs, i ara tenim una pista del que pensava en Daniel. Aquell SMS que va enviar dijous passat a Carina Mejías, tot afirmant entre d’altres coses que el partit conservador “es una mierda” deixa clares moltes coses. Per començar que el bilingüisme que tant defensa en Sirera és una pose interessada, quan cal dir alguna cosa important fa servir el castellà , i per altra banda que del que diuen els nostres polítics al que pensen hi ha una eternitat. De fet, la feina de polític implica manipular, mentir i disposar d’una hipocresia infinita. Tan sols així s’entén la força amb la que Sirera s’aferra a la poltrona, no hi ha manera de que plegui. Per activa i per passiva de totes bandes del PP se li suplica a Sirera que deixi el seu carreg, però ell tot i ser bilingüe sembla no entendre el missatge. La presidenta de la formació, l’Alicia Sánchez-Camacho, ha manifestat que “ell ha donat les explicacions i en la vida s’ha de ser coherent en el que un diu i en el que un pensa“. La veritat és que sembla una afirmació incontestable, tot i que demanar coherència a un polític potser és passar-se Oi? PePe.

rafael dijo...

Jose...Al ritmo que vamos, nos daremos tortas por un banco. besitos