martes, 19 de febrero de 2008

ENTREVISTA QUICO RICOMA ONA LA TORRE

Avui a les 13,00 hrs s'ha fet l'entrevista al candidat del Partit Popular per la demarcació de Tarragona a les eleccions generals Quico Ricomà.
Aquesta entrevista s'emetrà avui a dos quarts de set de la tarde.
Una interesant entrevista que val la pena escoltar.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Aquests dies podem veure pel carrer els cartells amb l'eslògan del PP "Las ideas claras"...amb la cara de Don Mariano. Això em va contrastar molt amb les darreres declaracions que el líder popular realitza ultimament. En una entrevista al programa d'Andreu Buenafuente a la Sexta es va atrevir a dir que ell sempre havia defensat els principis del socialisme clàssic. Quina barra! Sincerament em va ofendre que una persona que va permetre que el seu país participés en una guerra sense motiu, que centra els seus esforços en destruir les actuacions d'un govern per aconseguir la pau, que no accepta que totes les persones tinguin els mateixos drets independentment del seu sexe, religió, raça o tendència sexual, que récorre la Llei de la Igualtat i de la investigació biomèdica, es consideri defensor del socialisme!!!!
Tenim 2 opcions, o realment el sr. Rajoy no té las ideas tan claras, o com suposo que deu ser, el PP ens torna a enganyar amb un eslògan que no es creu ni el seu propi president.
Després de que el sr. Arias Cañete, critiqués que les dones que viuen a aquest país tinguin accès a realitzar-se una mamografia per tal de prevenir un càncer de mama, em sorprèn que el Mariano es califiqui com el candidat dels Currantes.
Sap el que vol dir Currantes aquest senyor??? Quan sempre s'ha oposat a l'augment del Salari minim interprofessional, que critica l'augment de despesa pública i que s'oposa a les millores de benestar que ha dut a terme el govern zapatero.
Un altre exemple que recolza la 2a opció de que no es creuen ni el seu eslògan és que assegura que vetllarà per l'economia i els problemes reals de la gent, quan porta anunciant una crisi econòmica des del 2006, s'oposa a la llei antifrau, a la llei del Sòl i no ha parat d'atacar la nova llei de dependència a les comunitats autònomes on governa el PP.
En fi, els hi recomano als senyors del PP( Oviedo,inclos) que vigilin una mica al seu president, que tenint en compte que es declara defensor del socialisme quan el seu partit està més a la dreta que mai, per tant que pensa el contrari del que fa, potser el senyor Gallardón no ho té tan negre.Oi?

Anónimo dijo...

Napoleón Bonaparte durante sus batallas siempre usaba una camisa de color rojo.

Para él era importante, porque si era herido, con su camisa roja no se notaría su sangre y sus soldados no se preocuparían y no dejarían de luchar.

Toda una prueba de honor y valor.

Doscientos años mas tarde, Mariano Rajoy utiliza siempre un pantalón de color marrón.

José Oviedo dijo...

A ver amigo Jose Luis por partes, el slogan creo que es muy acertado porque entre los dos grandes partidos está claro quien pone mas ideas en juego y mas soluciones, en 4 años ya hemos visto las pocas ideas de los que gobiernan. Respecto a la defensa que hizo del socialismo clásico imagino que lo contrapone con el socialismo inexistente en España. Respecto a los mismos derechos o tendencia sexual o raza, ahi si que no tienen nada que decir los "progres" recuerdo que la igualdad y tendencias sexuales ya las teníamos nosotros previstas en la ley con la única salvedad de la palabra "matrimonio" que Vd convendrá que tenemos el derecho de poder opinar que no queremos que a la union de parejas del mismo sexo se les llame matrimonio.
Tema de la raza, y ahi va otra propuesta con lo del contrato de integración, muchos paises avanzados lo hacen y creo que es necesario para evitar lo que nos pasa y puede pasar.
Sobre las opciones, ciertamente tenemos dos, una la de la falsedad,mala educación, crispación, dramatismo, y vulgaridad intelectual, solo hace falta ver el cartel que se ha sacado de la manga el PSC con la emulacion de la película Reseroir Dogs, falta de educacion, y la otra Opcion: La de Rajoy, con tranquilidad, educación, sin crispación con propuestas claras que pueden gustar o no pero ahí están.
Lo de currantes, está clarisimo y creo que no admite discusión, el que siempre ha perjudicado a la clase obrera es aquel que en sus siglas quiere llevarlos, mas paro, menos derechos etc..etc.. recordemos épocas socialistas y actuales.
El hecho de estar a la derecha a la izquierda o al centro, no es problematico, parece que en este pais decir que estas a la derecha es insultar a nadie y no es asi, los de derechas son iguales que los de izquierdas y defienden unos derechos legitimamente constitucionales como los de izquierdas. Lo que pasa que aqui queda guay y decir que eres de izquierdas y no te boicotean ni te pegan si vas a dar una conferencia en la universidad.
Por lo demás y con todo el respeto e intercambio de opinión un saludo cordial

Anónimo dijo...

crec que si el pobre MARIANO es veiees amb un slogan en català li donaria un patatús, pobret, el que ha de aguantar per, guanyar?