jueves, 11 de octubre de 2007

NO PUDO SER. MUNTANYANS II Y EL TRIPARTIT



Pues como podeís leer se tiró abajo la propuesta de CIU que llevaba el respaldo del PP, que a través de este concejal y por conversaciones que llevavamos manteniendo el grupo popular del parlament, no pudo ser.

Desde aquí simplemente decir que yo di mi palabra que estudiaria el tema muntanyans con todas mis fuerzas, sin vulnerar la legislación siempre fuí claro y que hemos intentado hacer lo mejor para Torredembarra como siempre he manifestado.

El tripartito mostró su rodillo sin fisuras, pensabamos ingenuamente que podría existir alguna pequeña fisura en él pero nooo.

El tema está en una situación ya no difícil como antes sino muy difícil, pero ahí estamos.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Un consell per els que publiquin comentaris en el blog de Francecs Mercade (xisco), poseu els vostres comentaris en els altres blogs perque el Xiscu tant democràtic com es te censura i no publica els comentaris que no li agraden.

Tertulià dijo...

Por lo menos lo intentaste,es lo que cuenta.( no como otros )
gracias.

rafael dijo...

Querido Jose, lo mejor esta por venir. besitos

Francesc Mercadé dijo...

Avui El Punt porta la notícia "L'equip de govern torrenc no convida l'ABG ni el PP a assistir a la trobada amb Costes sobre Muntanyans II", tal com han anat les coses fins avui ho tobo del més conseqüent. Aquí som com el mico aquell de la filosofia oriental: El que mira, ni escolta ni parla. El que parla, ni mira ni escolta. I el que escolta, ni parla ni mira. Cada un té la seva versió i va fent. Al final ja veureu com acaben passant fenòmens parapsicològics, i el govern acabarà donant la raó a l'oposició, i l'oposició acabarà votant a favor del govern. Sobre quin tema, és igual aquí seguim la teoria dels micos.