viernes, 27 de julio de 2007

Presentación Blog

En primer lugar saludaros a todo@s, y comentaros que este es un blog que versara sobre todo tipo de temas desde la política municipal, autonómica, nacional, internacional, hasta cualquier agenda de tipo cultural, deportivo o quien sabe.

Intentare aplicar sentido del humor que creo que falta un poco en la política y tratar con rigurosidad todos los temas que nos afectan.

Espero que sea un blog mas de los muchos e interesantes que hay conformados y que disfruteis con el.

Un saludo

José Oviedo

10 comentarios:

Iris Gual dijo...

Benvingut al ciberespai! Ara ja sé a què et dediques tantes hores al despatx de l'Ajuntament.

resnoesmesqui dijo...

Ostres !!!!

Benvingut a aquest mon apassionant. Les veuràs de tots colors (rojo incluído jajajajajaja). No, en serio, et pots divertir molt i espero mantenir grans debats amb tu, com els mantinc amb altres blocaires.

Salut



Jordi Solé

José Oviedo dijo...

Gracies companys del ciber-spai, i companya de cadira del consistori, clar que debatirem i lo veuré de color, verd, vermell, blau, taronja jejeje

Bueno no serà tot política que l'home viu de altres coses tambè

Saludos

rafael dijo...

¿Pero como te se ocurre poner un blog?...La que se va a liar¡¡ Pedazocachotrozodemendrugo.Esto es la leche¡¡.
Bromas aparte, te deseamos lo mejor.
besitos

rafael dijo...

Coño¡¡ Si los comentarios estan en abierto como el futbol en TVE.

Francesc Mercadé dijo...

Benvingut a la Blocosfera Torrenca, tal com diu el Fantasma, acabes de cometre el més gran error de la teva vida. Això de ciberespai no està fet per a gent seriosa com tú. Salut!

Anónimo dijo...

Siscu, que passa! que tots els altres blocaires no són seriosos??? et recordo que tu també tens un blog!!!!!!!!

Anónimo dijo...

OLE OLE Y OLE ARRIBA ESPAÑA, POR FIN HA LLEGADO EL CID CAMPEADOR DE LA TORRE, jOSE, TIENES QUE ENTRAR A CABALLO EN LA SALA DE PLENOS COMO BRAVEHEART, Y CORTAR CABEZAS, SUERTE Y AL TORO!

José Oviedo dijo...

Toma ya!! ay ay ay que ya se quien eres... voy a tener que pedirle un poco de moderación con sus comentarios cinéfilos jeje

Francesc Mercadé dijo...

Benvingut a la Blocosfera Torrenca, sense cap brometa, d'acord. Aquest mitja és inestable, ja veus, si fas una brometa, se la penen com un comentari seriós. I si no fas bromes, ets bel·ligerant. Doncs això, benvingut!